سرخط خبرها

محمدرضا شهبازی به «پاورقی» برمی‌گردد

  • کد خبر: ۱۷۹۹۱۶
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
محمدرضا شهبازی به «پاورقی» برمی‌گردد
رئیس صداوسیما در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خبر از بازگشت برنامه «پاورقی» با اجرای محمدرضا شهبازی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان جبلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در رسانه ملی مسیر تحولی بازگشت‌پذیر نیست. یک سال اخیر و تحول مشهود در محتوا و رویکرد بهترین دلیل است. در این دوره تحولی، مدیریت باج‌بگیر و باج‌بده به تاریخ می‌پیوندد! جای نگرانی نیست ان‌شاء‌الله.

وی، در پاسخ به یک کاربر درباره خداحافظی محمدرضا شهبازی از تلویزیون، افزود: آقای شهبازی و برنامه «پاورقی» ادامه خواهد یافت.

محمدرضا شهبازی، طنزپرداز و مجری تلویزیون، چند روز پیش، با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی در اعتراض به حضور برخی سلبریتی‌ها، از برنامه «پاورقی» خداحافظی کرده بود.

پس از اعلام این خبر، روابط‌عمومی برنامه «پاورقی» در مطلبی توضیحی به مخاطبان خود اعلام کرد: در موضوع کناره‌گیری آقای شهبازی از اجرای برنامه «پاورقی» و اتفاقات حواشی آن، صحبت‌هایی در حال انجام است تا ان‌شاءالله با قول‌هایی که داده شده برنامه «پاورقی» با حضور وی پرقدرت به راه خود ادامه دهد و در خدمت شما عزیزان باشد.

روابط‌عمومی صداوسیما نیز، به‌دنبال نقد‌ها و مطالب روز‌های اخیر درباره حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملّی، اطلاعیه‌ای صادر کرد. روابط‌عمومی رسانه ملّی در بخشی از این اطلاعیه بر استفاده منطقی و اصولی از سلبریتی‌ها و چهره‌ها تأکید کرده و هرگونه گمانه‌زنی و یا اطلاعات ادعایی غیردقیق درباره میزان مخاطب برنامه‌ها را غیرقابل‌قبول و غیرمعتبر عنوان کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->